Nikis i mina händer

Alla inlägg under april 2011

Av Thalg - 24 april 2011 16:59

Tillbaka i Blekinge igen, kassaräkning.

 
Av Thalg - 23 april 2011 15:58

Redan i Liatorp, Hoppborg och allt testas...

 

Av Thalg - 22 april 2011 11:07

Snart drar B och jag i väg på påskvägarna, med detta ekipage. Från Blekinge uppåt Småland. Älmhult, med Marknad i Liatorp på Söndag... Ballonger och hoppborg är det som gäller....


 

Av Thalg - 21 april 2011 13:43

Sista muggen kaffe på jobbet innan påsk. Gött mos.

 
Av Thalg - 20 april 2011 06:26

Har ju nästa glömt denna blogg, hehe. Men va fan....


Inte hänt så himla mycket ändå, bra väder och jobbet flyter på, Dotter L har fyllt 14 år. Och haft besök av B.... Ja, så ungefär.

Ikväll blir det att besöka Rydis och polarn där, ett tag sedan vi sågs. Påsken kommer fortskrida i Blekinge anda, antingen här eller där.... Ja ni hajar....


GODMORGON !!

Av Thalg - 7 april 2011 18:28

Nu är jag hemma, bara så att ni vet, ni kan vara lugna !!   


Provtagningen i morse gick bra, bara 5 rör med rött blod lämnades, men det känns lite i vecket. (Armvecket alltså). Hoppas jag kan ta med Nikis ut i helgen, det skall ju bjudas på sol och så, bara blåsten tunnar av. Och som jag skrev, får jag tillbaka Yaris innan Lördag, så blir det Marknad i Lyckeby, B jobbar där denna Lördagen.

Av Thalg - 7 april 2011 08:54

Massa prover tagna.

 
Av Thalg - 6 april 2011 21:07

Nu var det länge sedan, men jag har tydligen ett konto på Fotosidan.se, vilket jag hade en svag aning om.

Har nu suttit och kollat coola bilder, läst sköna bloggar och mycket mer på just den sidan, vilken jag rekomenderar väldigt starkt. Kolla in vetja !!


(Hittar JAG intressanta saker, kommer jag dela med mig av dem här, så återkom)


 

Klicka bara på länken ovanför eller HÄR !!

Presentation


Vad som händer runt mitt liv, med Nikis som följeslagare.
Även mycket annat kommer ni att se och läsa om. Väl mött.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besök enl. Susnet

Besök totalt:
Denna månad:
Veckan:
Besök idag:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina tweets

Listor jag finns i

Länkar

Min Nikis

 

Plita ner nåt här

Varifrån !!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards